Serviciu de Evidenţă a Persoanelor la Teasc

0
310

Începând de luni, 27 octombrie a.c., la ora 11.00,  îşi va deschide activitatea Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Teasc, iar cetăţenii din această comună vor putea obține actele de identitate chiar în localitatea lor de domiciliu, de la sediul primăriei, unde va funcționa acest serviciu.

Programul de funcţionare al serviciului va fi zilnic, de luni până vineri, între orele 08.30-16.30, în ziua de miercuri programul prelungindu-se până la ora 18.30. Prin deschiderea acestui serviciu de evidenţă a persoanelor, se facilitează accesul celor aproximativ 3052 cetăţeni din comuna Teasc la obţinerea unui nou act de identitate, se contribuie la diminuarea cheltuielilor şi la micşorarea timpului de aşteptare pentru eliberarea unui alt act de identitate, precum şi la reducerea numărului de persoane care, din diverse motive continuă să păstreze acte de identitate cu valabilitate expirată sau nu îşi oficializează adresa de domiciliu în concordanţă cu modificările adoptate de autorităţile locale. „Persoanele care doresc să se prezinte vor depune odată cu cererea de eliberare a actului de identitate şi următoarele documente, după caz: vechiul act de identitate, certificatul de naştere, certificatul de căsătorie, certificatul de deces al soţului/soţiei decedat/decedate, hotărârea de divorţ cu menţiunea definitivă şi irevocabilă/certificatul de divorţ, certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta sub 14 ani, documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu şi vor achita suma de 12 lei (7 lei contravaloarea cărţii de identitate şi 5 lei contravaloarea timbrului fiscal)”, se precizează într-un comunicat de presă al Direcţiei Publice Comunitare de Evidenţă a Persoanelor Dolj.